HTML

Xinaf-Malkav-Mezeinyuszi ellen blog

Friss topikok

  • Lusuka: Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook... (2018.07.05. 19:30) Malkav és a bevándorlók!

Malkav Xinaf Mezeinewsee folytatás 2 rész:

2015.02.08. 18:59 bélaybéla

mezeinewsee 2015.02.08. 00:28:26

@Xinaf "ejnye, ez erős!!! A mi Ferink nem fogyatékos, hanem pszichopata. Az azért más!
Jó, nekem sem tetszik, hogy lefikázza Jézust, és Isten Fiából, a második isteni személyből beszívott táltost csinál. Ez tényleg olyan, mintha egy fogyatékos írná, de egy óriási különbség van. A fogyatékosok lelke egészséges"

Válasz:

Ki fikázta le Jézust, te szerencsétlen? Ha Jézust lehet Isten Bárányának, oroszlánnak, törzsöknek, vesszőszálnak, orvosnak, fényes hajnali csillagnak tartani, nevezni, akkor ugyan miért ne lehetne Égi Táltosnak is?

Ja, mert az magyar?

A magyar emberek meg nem kérnek engedélyt ehhez tőletek és nem is kell engedélyt kérni  se tőletek, se semmiféle Pápától.

Érdekes adalék, hogy néphitünk szerint Jézus Krisztus az égi táltos.

http://hu.wikipedia.org/wiki/T%C3%A1ltos

A Táltos viszont sosem használt pszichotrop anyagokat.

Történelem 1-es ! Jó lenne most már összeszedned magad, mert jelen pillanatban már két tárgyból is bukásra állsz ebben a félévben! (Thot)

 

Malkav 2015.02.08. 00:29:33

Azt ugye te se gondoltad komoly Feri, hogy megjelentetem azt a bejegyzésed, aminek a lényege a mi fikázásunk?

Válasz:

Igen, eljutottunk odáig, hogy feketén-fehéren kiderült, hogy  semmit sem tudtok,  minden tudásotok ki van fordítva, el van ferdítve, mert semminek sem jártatok utána, hanem mindent vakon elhittetek a tanítóitoknak:

 

mezeinewsee 2015.02.10. 21:15:14

"Szegényke, annyit sem fogott fel, hogy ő pofátlankodott ide :(.
Egyébként a kis pszicho hozzám is odajött szemetelni. Amihez azért pofa kell!"
Eleve Xinaf nevű öcsikéje hívott meg anno a blogjára, hogy ott fejtsem ki a véleményemet a szittya Jézusról.
Azután ő maga invitált, hogy menjek az "anticenzor" nevű oldalára Alisterrel beszélgetni, mert ott szabadon kifejthetem a mondanivalómat.
Ezután Malkav  szólt, hogy ugyan már menjek az ő blogjára, mert ott írhatok nyugodtan.
Legutóbb is Malkav volt, aki megidézte szellememet, mert szóba hozta a nevemet az egyik írásában.
Én ezt tehát nem odapofátlankodásnak nevezném, hanem eleget tettem a a szíves meghívásaiknak.

Ennyit az igazságról!

Best of Troll - hatodik kör

2015.02.14. 18:41 | Malkav | Szólj hozzá!

 

Malkav kirúgott tanuló visszapofázásának lehettünk ismét tanúi.

Miután az Egyetem virtuális falai már nem bírták elviselni a sok tudatlanságot és ostobaságot, amelyekről  ez a díszes triumvirátus bizonyságot tett, ezért kirúgattattak, de a többi hallgató felvilágosítása céljából  mégis az alábbiakat tudom közölni:

A magyar anyanyelvünkről nekik fogalmuk sincsen, ugyanis ők csak beszélik a nyelvünket, de se magyaroknak nem nevezhetőek, se az igaz magyar nyelvről semmi fogalmuk nincsen.

1: A kísértésről szépen levezettem nekik, hogy az a Kísértő munkája, és célt csak a kis értés által tud elérni az emberben. Azonban a magyar nyelvüket valóban meg is értő magyarok ez ellen a kísértés ellen védve vannak, mert a nyelvünk, mintegy védőoltás, tesz immúnissá bennünket eme betegség ellen. A magyar valóban nagy úr (m=n) a földtekén, mert hordozza az ősi, isteni, Bábel előtti, nimródi nyelvet.

2: Érdekes összefüggésre lettem figyelmes! Most megosztom veletek! Xinaf váratlanul abbahagyta a blogolást, miután nyilvánosan megszégyenült a sok hülyeségével, amiket ottan képes volt leirkálni. Ebben a megszégyenülésében én szorgoskodtam, mint egy mentor. Ezért megalapozottan azt vélelmeztem, hogy a hirtelen abbahagyott blogolás és a megszégyenülés között összefüggés van, persze ők ezt vehemensen tagadják.

3: Miután megosztottam velük azt az információt, hogy a legmagasabb  teológiai tudományok szerint nem csak a ma is létező Evangéliumok voltak, hanem egy Q nevű forrás is, amely ezeket megelőzte, teljesen magukba roskadtak és összezavarodtak, kritikátlan zsidó imádatukat  is leleplezve. Ezek után már érdemben nem is tudtak hozzá szólni a tanórákhoz.

4: Miután Malkavot egy másik, -ugyancsak nagy hírű-, egyetem elutasította, fordult hozzám. Én csak azt állapítottam meg ezzel kapcsolatban, hogy valóban jól tették az ottani kollégák, hogy elutasították. Ennek ellenére én voltam olyan kegyes, hogy lehajoltam hozzá, mint az Isten is a zsidókhoz, hogy tanítsam, de ő, miként a zsidók is, ezt a felkínált lehetőséget elutasította, engem pedig szidalmaztak.

5: Miután levezettem nekik, hogy a kereszténység gyökerei nem a zsidókkal kezdődnek, és még csak nem is Ábrahámmal, hanem a nagyságos Hermész Triszmegisztosz Thottal, ettől annyira bevadultak, hogy a fejük lila színben pompázott.

6: Ez a rövid póráz nem más, mint a szemita póráz, egy nagyon szemét kis póráz (szemita-szemét), amely megakadályozza a széles látókör kialakulását bennük.

7: Miután végső kétségbeesésemben megpróbáltam a szemük elé tárni az igazat, és Jézus hangján megdorgáltam őket, ezt nem bírták elviselni ,úgy ahogyan a félvak barlangi létben sínylődő emberek a világosságot.

8-9: Miután Isten nevét ők csak és kizárólag eme értelmetlen JHVH mássalhangzókban tudják csak megragadni, közöltem velük , hogy Isten neve az értelem, a Logosz (ige), a tudás, a Thudás, vagyis Thot. Ezen akadtak ki a legjobban, mert ez a zsidó Istennevet  törte szét bennük, és ezáltal ők maguk is összetörtek, és a porba hullottak, a szemétbe, miután így megfosztattak istenük nevétől.

10: Miután szemrebbenés nélkül  kirúgtam őket, azt hazudják úton útfélen, hogy ők nem is voltak valójában eme igen magas színvonalú egyetem diákjai. Ezt inkább nekem lenne okom letagadni, de az igazság kedvéért én nem teszem. Xinaf szólított meg anno  először és kérte, hogy tartsak neki felvilágosítást Jézusról, mint pártusról.Később kapcsolódtak  be a tanulásba Xinaf mellett Malkav, Alister ,Mezeinewsee és Mogyee, és még mások is.

Lehajoltam hozzájuk és nem tagadtam meg tőlük a bölcsességet, a legtitkosabb igazságokba is beavattam őket, de mégis ellenem fordultak és háládatlanokká váltak, mint ahogyan  Augusztínusz testvér is a manicheista tanokhoz és a tanítóihoz.

Isten legyen irgalmas nekik és bocsássa meg vakságukat valamint engedje meg egykoron számokra, hogy megvilágosuljanak, még ha ősz fejjel teszik is ezt, de legalább megteszik. Akkor majd vissza fognak emlékezni reám, és könny fog kifakadni a szemükből, hogy így elbántak velem.

 picture.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://odamondogato.blog.hu/api/trackback/id/tr697152863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása